reklama

VI Družba UK, 12.9.2007 - 27.6.2008

Odubytovanie z internátu - čas údržbárov a upratovačiek

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už po tretí krát vo svojomživote som zažil odubytovanie z vysokoškolského internátu. Ale vždy bolpostup trochu iný. Tento krát som opúšťal VI Družba UK, ktorý je spomínaný aj v mojompredošlom článku. Odubytovanie prebehlo v podstate hladko, len zo mňa riadnetiekol pot, keď som musel v tomto teple upratovať a dávať do poriadkusvoju izbu.

A prečo teda o tompíšem? Nad jednou vetou, ktorá bola na nástenke pred ubytovacím oddelením mitrochu postál rozum, a tak hľadám človeka, ktorý by mi ju vedel racionálnevysvetliť. Písalo sa tam o tom, že študent, ktorý sa chce odhlásiť z internátu,musí dať o tom vedieť upratovačke deň dopredu, najneskôr však medzi 7:00 –7:30 v deň odhlásenia. A teraz si dovolím citáciu onej osudovej vety:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Nedodržanietohto nariadenia bude mať za následok neodhlásenie z VI Družba UK a s týmsúvisiace neubytovanie v novom školskom roku.“

To, že sa stáva upratovačkana konci školského roku na vysokoškolským internátoch najdôležitejšou osobou,som už dávno vedel. Ale to, že od nej nepriamo závisia takéto v podstate dôležitézáležitosti – tak to som doteraz naozaj netušil.

Peter Hudec

Peter Hudec

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Iné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu